I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, July 21, 2009

i got a case of a love bipolar

in ma sky at twilight u r like a cloud n yo form n colour r da way i love em... u r mine, mine, beloved wif sweet lips n in yo life ma infinite dreams live.

da lamp of ma soul dyes yo feet, da sour wine is sweeter on yo lips.. oh reaper of ma evening song, how solitary dreams believe u 2 be mine!

u r mine, mine, I go shouting it to d afternoons
wind..n da wind hauls on ma widowed voice. huntress of da depth of my eyes, yo plunder stills yo nocturnal regard as though it were water.

u r taken in the net of ma music, my love, n ma nets of music r wide as da sky. ma soul is born on da shore of yo eyes of mourning. in yo eyes of mourning da land of dreams begin..

...................

aku sangat merindukan rasa aman, yang begitu saja timbul saat ku merasakan keberadaanmu.

tatap matamu menyejukkan pedih.


belaian tangan-mu menyisir perlahan helai demi helai rambut dikepalaku.

kamu sangat mengerti aku.


..................

and now wot?

aku hanya bisa menunggu hari itu datang.
hari disaat aku melepas penat didadamu.
hari disaat aku bisa kembali mendengar detak jatungmu.
sedekat kulit dan tulang.

.......................

lalu disaat hari itu datang..
aku akan meminjam pundakmu.
memelukmu erat.
dan menodai kemeja kesayangmu dengan air mataku.

i miss you...

a lil..

a lil too much.